• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Levering/Verzending

  • Zoef Robot streeft ernaar om bestellingen binnen 1 a 2 werkdag na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden.
  • Wij informeren u over de verzending van uw pakket en zullen de Track & Trace informatie aan u verstrekken. De verzendtijd van uw pakket is doorgaans 1 a 2 werkdagen. 
  • Over het algemeen heeft u uw bestelling binnen 2 a 3 dagen bij u geleverd. Mocht dit niet het geval zijn zullen wij u op de hoogte brengen.

Bezorging van de Bestelling

  • Thuis, op je werk of op een ander adres
    Je kunt het adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan dit adres in bij klantgegevens. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.
  • Bij een afhaalpunt
    Geen zin om thuis te wachten op de bezorger? Laat je bestelling* dan bezorgen bij PostNL afhaalpunt bij Gamma, Primera, en vele andere afhaalpunten. Voeg dan bij verzendmethode voor "Afhalen bij Afhaalpunt".
    Je kunt dan bij Klantgegevens het dichtstbijzijnde afhaalpunt selecteren. We zorgen er dan voor dat je bestelling op een afhaalpunt bezorgd wordt.

Verzendkosten & Servicekosten

  • Het verzenden van bestellingen binnen Nederland is gratis, mits het totaalbedrag van uw bestelling meer dan € 150,- bedraagt (m.u.v. een robot, hiervoor rekenen we geen verzendkosten).  Wanneer u voor minder besteld zullen wij hiervoor de verzendkosten in rekening brengen. 
  • Voor het verzenden naar het buitenland, m.u.v. België, worden ook verzendkosten in rekening gebracht.
  • Een bestelling wordt door ons niet verzonden indien deze niet compleet verzonden kan worden, tenzij hier overleg met de klant over heeft plaatsgevonden.
  • Heeft u extra wensen hoe de bestelling afgeleverd dient te worden? Vul deze dan in het opmerkingen vak in. Wij kijken of dit te realiseren is. Mochten hier extra kosten voor nodig zijn, dan worden die bij u in rekening gebracht.  Pas wanneer deze service kosten zijn betaald, kan de bestelling worden verzonden. 

Retourneren

Het kan natuurlijk zo zijn dat u wilt terugkomen op uw aankoopbeslissing. Na aankoop van een artikel in onze webshop heeft u dan ook de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen, binnen 14 dagen, te ontbinden. In de praktijk betekent dit dat, nadat u uw artikel heeft ontvangen, u nog 14 dagen bedenktijd heeft om de overeenkomst te ontbinden. U hoeft hiervoor geen reden aan te geven. Het is echter van groot belang dat u het artikel en alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat, ongeopend en onbeschadigd in de oorspronkelijke verpakking retourneert. Is dit niet het geval dan dan zullen we hiervoor kosten in rekening brengen.

Wilt u het artikel retourneren omdat het bij ontvangst beschadigd en/of defect is, dan is het van belang dat u ons hierover zo snel mogelijk informeert.

Artikelen, die u via Zoef Robot heeft gekocht, kunnen zonder opgaaf van redenen worden geruild en/of retour genomen. Wij verzoeken u vriendelijk om bij het retourneren van het artikel de volgende instructies in acht te nemen:

  • U meldt het artikel op info@zoefrobot aan als retourzending.
  • U krijgt van ons een retour nummer en een retour formulier die moet worden ingevuld.
  • U stuurt het artikel met het ingevulde retour formulier binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst terug naar het adres zoals vermeld op het retour formulier.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
  • U dient het artikel – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking, ongeopend en onbeschadigd te versturen.
  • Het artikel is compleet en zonder gebruikssporen.
  • Onder het artikel vallen tevens alle bijgeleverde accessoires.
  • U dient uw aankoopbewijs (factuur) mee te sturen.
  • U mag het artikel alleen uitproberen met als voorwaarde dat er geen gebruikerssporen en/of beschadigingen ontstaan.
  • Indien er sprake is van waardevermindering ten gevolge van een beschadiging, dan kan deze waardevermindering in rekening worden gebracht bij u als consument.

De klant is gehouden de te retourneren artikelen op eigen kosten te verzenden, dit kan per post verzonden worden, (De te retourneren artikelen) dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd, onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden NIET in ontvangst genomen en derhalve NIET gecrediteerd.