Gebogen grof filter voor robotstofzuiger
Gebogen grof filter
Kijk in de handleiding hoe u de HEPA filter kunt vervangen.
Uw bestelling word binnen 1 - 2 werkdagen afgeleverd.
We bieden 6 maanden garantie op onderdelen en accessoires m.u.v. slijtage onderdelen.
Kijk voor meer info;.
Lees meer over garantie en retourneren

Gebogen grof filter
Kijk in de handleiding hoe u de HEPA filter kunt vervangen.
Wat zit er in de doos
In de doos vind je alles voor een vlotte installatie en gebruik.
Heb je een vraag? We zijn er om je te helpen.
Bekijk de meest gestelde vragen van onze klanten. Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
Levering/Verzending
- Zoef Robot streeft ernaar om bestellingen binnen 1 a 2 werkdag na ontvangst van de betaling ter verzending aan te bieden.
- Wij informeren u over de verzending van uw pakket en zullen de Track & Trace informatie aan u verstrekken. De verzendtijd van uw pakket is doorgaans 1 a 2 werkdagen. Mocht u geen track en trace code ontvangen hebben controleer dan of deze niet in het SPAM folder terecht is gekomen.
Ik kan de accessoire die ik zoek niet vinden
Sommige accessoires staan onder een algemene naam, zoals: HEPA Filter voor robotstofzuigers. Hier kun je op de pagina de juiste variant selecteren voor de robot die u heeft.
Als u een accessoire niet kunt vinden, kunt u gerust contact opnemen via: service@zoefrobot.nl en wij zullen kijken of we het beschikbaar hebben.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen onder de €100,- zullen er verzendkosten in rekening gebracht. De meeste accessoires kunnen als brievenbuspakje verzonden worden en zal in Nederland €3,95 kosten en in België €4,95. Als de accessoires niet als brievenbuspakje verstuurd worden zijn de verzendkosten €6,95.
Zijn er kortingen bij bulkbestellingen?
Ja, zeker! Bij vele accessoires krijgt u een korting als u een bepaald aantal besteld. Soms kan het dus erg handig zijn om alvast voorruit te bestellen en meer in een bestelling te doen. Bij accessoires waar dit is toegepast wordt de korting automatisch verrekend.
Kan ik een accessoire terugsturen als het niet past of niet werkt?
Als er een accessoire niet past of werkt kunt u deze terugsturen of wij kunnen hem voor u omruilen. U kunt dan contact opnemen via: service@zoefrobot.nl en wij helpen u daar graag verder.
Wat is de levensduur van de accessoires?
De levensduur hangt erg af van het gebruik en de onderhoud van de robot. Zorg ervoor dat u de accessoires goed onderhoud en indien mogelijk regelmatig schoonmaakt, zodat ze langer in goede staat blijven en de robot de beste prestaties behoudt.
Mocht u vragen hebben over hoe lang u een accessoire kunt gebruiken, kunt u gerust contact opnemen via service@zoefrobot.nl en dan geven wij u graag advies.